Mulțumiri

Volumul meu de debut, Câinii Diavolului, este disponibil pentru comandă pe site-ul editurii Tritonic.

Multe mulțumiri editurii Tritonic; mulțumiri domnilor Michael Haulică și Bogdan Hrib, care m-au pus la treabă și au făcut posibilă apariția acestei cărți.

Mulțumiri celor care s-au implicat în organizarea lansării de la Timișoara: librăria La Două Bufnițe, dl Bogdan Hrib, dl Daniel Vighi, dl. Robert Șerban, și felicitări autorilor Daniel Timariu și Lucian Vasile-Szabo, pentru lansarea volumelor Tenebre, respectiv Iubita de la miezul nopții. Mi s-a spus să nu-mi cer niciodată scuze pentru emoții. OK, nu-mi voi cere scuze pentru emoții și pentru eventualele bâlbe; voi spune doar că a fost o plăcere și o mare onoare să mă aflu alături de domniile-voastre!
Mulțumiri celor care au prezentat Lupii la București în absența mea, în cadrul evenimentului Final Frontier: dl Michael Haulică și dl Alexandru Lamba.

Mulțumiri oamenilor care mi-au fost alături la lansare.
Mulțumiri oamenilor care mi-au fost și îmi sunt alături zi și noapte, fizic sau virtual, cu cuvântul, fapta sau gândul; aceiași oameni care se țin de capul meu să scriu înainte și îmi amintesc mereu că mai am multe povești de spus. Într-adevăr, dragii mei, acesta e doar începutul :)

Deocamdată, Lupii aleargă liberi. Ieșiți la vânătoare și prindeți-i pe toți!



Go to W3Schools!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

CINE e această doamnă?

Prințese adevărate. Capitolul 8: Mitul „prințesei Qajar”

Proze la cuptor