Suspans, nr. 21

A apărut încă un număr al revistei Suspans. Ca de obicei, puteţi citi aici o grămadă de lucruri interesante, de la articole foarte bine documentate, recenzii de cărţi şi de filme, interviuri, până la texte literare de foarte bună calitate. Dun sumar:

- editorialul lui Mircea Pricăjan, intitulat Fulg cu fulg

- recenzii de cărţi, semnate de Mircea Pricăjan, Antuza Genescu, Dan Boeriu şi Laura Frunză

- recenzii de filme, realizate de Răzvan T. Coloja

- la secţiunea "Eseu", avem de citit două articole: Oliviu Crâznic- Despre Gilles de Rais, Mareşalul Diavolului (frate ce oameni cu ocupaţiuni serioase... te fac să-ţi pierzi încrederea în umanitate), şi Laura Sorin, cu articolul Povestiri clasice: Cum prinde rădăcini o legendă (mi-a dat o senzaţie de deja-vu, am impresia că am văzut filmul pe Hallmark)

- la ştiri, două anunţuri: Stephen King este finalist la Los Angeles Times Book Prize, şi nominalizările pentru premiul Bram Stoker 2012

- la secţiunea "Pipa lui Arion", George Arion prezintă nuvela Îmbrăţişarea mortului, de Al. Phillippide

- Something That Must Happen, text semnat Eugen Ovidiu Chirovici, este postat la secţiunea "English"

- poveşti interesante şi bine scrise, de autori talentaţi:

1. Moartea se împrăştie prin seringi- Felix Tzele

2. Păpuşarii- Karel Cispic

3. Foileton: Surplusuri (4)- Nicolae Cornescian (nu mă satur de lirismul acestei serii. Poate că sună ciudat, dar mă bucur că va continua)

4. Ceva trebuie să se întâmple- Eugen Ovidiu Chirovici (varianta în română a textului de la secţiunea "English". Deşi scurt, e un text foarte intens)

5. Fiara- Alexandru Ioan Despina (mi-ar plăcea să citesc romanul ăsta)

6. Supravieţuitorul- Alexandra Niculae (privirea copilului posedat încă mă bântuie. M-au trecut toate răcorile)

7. O fereastră întunecată- Florin Irimia

8. Regis de Aeternum- Aurelia Chircu (am citit textul pe nerăsuflate. felicitări autoarei!)

9. Renaşterea- Raluca Băceanu (ultima fărâmă de umanitate îl determină pe un mort-viu, abia trezit la ne-viaţă, să renunţe la victima sa, devorându-şi, în schimb, propriul trup. Foarte tare ideea, şi frumos scris!)

10. Spune-mi Abadon!- James R. Blaisse

11. Dracul din Bucegi- Cătălina Fometici (eu. Un grup de turişti, o excursie aparent lipistă de griji... Dar "Doarme ceva în pădurile astea, şi ar fi bine să nu se trezească prea curând...")

12. Bătrânul care şi-a uitat numele- Paul Tudor (răscolitoare şi intensă. Mi-ar plăcea să citesc o dezvoltare la povestea vieţii celor doi, la traiul lor în comun)

Aşa. Numai bine tuturor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

CINE e această doamnă?

Prințese adevărate. Capitolul 8: Mitul „prințesei Qajar”

Proze la cuptor