Wow, scrii...? (2)

... Ah, gothice, distopii, de-astea dark așa?... Ia zi, ești căsătorită, ai copii?... Fii liniștită, când o să faci un copil sau doi, o să-ți treacă. Am avut și eu niște tentative în tinerețe, dar apoi m-am măritat, am făcut copii și mi-a trecut.
Ce...?
Pe bune, CE?
Știu cel puțin trei doamne, măritate și cu copii, care scriu demențial și publică într-o veselie. Și mai sumbre, și mai distopice, și mai futuriste, și mai romantice, și cum le vine. Și știu și o doamnă, de asmenea soție și mamă, care, deși nu publică (încă), scrie niște poezii foarte intense și foarte dark. So, my dear, your argument is invalid. Nu ți-a trecut pentru că te-ai măritat, ți-a trecut pentru că n-ai avut-o niciodată. Te asigur că mie n-o să-mi treacă dacă mă mărit și fac copii.

Drăguț ce faci tu... Dar când o să scrii ceva serios?
?
Nope.

Ai putea să scrii despre ceva actual, ceva... altfel?... din care să înveți ceva?...
Altă întrebare.

Ești persoană publică acum. Nu mai posta despre subiecte politice că nu dă bine!
MUIE PSD

O domniță delicată n-ar trebui să posteze despre lucruri din astea. Postează și tu drăgălășenii cu floricele-fluturași. Și nu te mai exprima atât de vehement, o domniță nu face asta.
Vezi mai sus.
Și „domniță” să-i spui doamnei mă-ta.

Vreau să-ți fac recenzii, îmi dai cărțile tale?
Ia d-aici:
Cărțile mele pe site-ul editurii Tritonic
Cărțile mele pe librărie.net
Câinii Diavolului la Librăria Mihai Eminescu
Imperiul de sticlă la Libris
Imperiul de sticlă la CEL.ro





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Prințese adevărate. Capitolul 8: Mitul „prințesei Qajar”

Proze la cuptor

Referinţe critice